Hledáš akční pozici v administrativě?

Chceš vybírat a objednávat produkty do zakázek?

Jsme kreativní reklamka. Našim zákazníkům dodáváme ty nejvychytanější reklamní předměty, textil a dárkové balíčky.

Tvojí hlavní úlohou bude příprava nabídek a kalkulací a objednávání zboží. Jednat se bude především o standardní reklamní předměty a textil, které budeš objednávat u našich stávajících dodavatelů.
POŽADAVKY
Co od tebe očekáváme?
  • Chuť se zlepšovat
    Pracovat budeš v rychle se rozvíjející firmě a bez snahy se posouvat to nebude fungovat.
  • Tabulky a prezentace
    Schopnost pracovat se Spreadsheets (Excel) a Slides (Powerpoint). Připravovat budeš kalkulace i nabídky.
  • Plánování dle priorit
    Nabídky a realizace, kterým hoří termín, vyřešíš jako první a se zbytkem si poradíš později.
  • Pečlivost
    Vše musí být objednáno správně a především nesmíš na nic zapomenout, protože na tebe budou spoléhat tví kolegové.
PRODUKTY
Co a pro koho budeš zajišťovat?
PRÁCE
Co bude tvojí náplní práce?
  • Objednávání produktů z portálů našich dodavatelů a zasílání e-mailových objednávek na produkty.
  • Dotazování se ohledně dostupnosti produktů u stávajících dodavatelů, případně vybírání náhrad za nedostupné produkty.
  • Zadávání zakázek na sklad a do výroby. Část zakázek zpracováváme ve vlastní výrobě a je vždy potřeba precizně vytvořit podklady, aby kolegové ve výrobě věděli, na čem mají pracovat. 👌🏻
  • Zajišťování včasného dodání produktů našim zákazníkům, s tím spojené sledování termínu dodávek a komunikace s přepravními společnostmi.
  • Příprava jednoduchých kalkulací a nabídek pro náš obchodní tým.
  • Komunikace s dodavateli především v češtině, ale občas také v angličtině.
ODMĚNA
Na co se můžeš těšit?
  • 35 000–40 000 Kč měsíčně, podle tvých zkušeností.
  • Hodinu angličtiny s rodilým mluvčím jednou týdně.
  • Nekonečné možnosti rozvoje. Pokud budeš svou práci dělat skvěle, můžeš se brzy stát vedoucím nově vznikajícího oddělení nákupu a podílet se na všech zásadních rozhodnutích v rámci firmy.
  • Týmové akce, večírky, grilovačky, pivečka, vínečka ...
  • Plně hrazenou Multisportku.
  • Mladý kolektiv, přátelská a otevřená firemní kultura bez korporátních pravidel - žádné nesmyslné reporty, meetingy pro meetingy, nebo nažehlený dress-code u nás nehrozí.
  • Nové moderní kanceláře v Karlíně. Máme dobrou kávu a občerstvení 🫶. Pravidelně testujeme vzorky čokolád, limonád a především piv a vín, které potom nabízíme našim klientům.
  • Flexibilní pracovní doba - po onboardingu a zaučení, až budeš více samostatný/á, můžeš občas pracovat z domova. Do kanclu ale chodíme rádi, protože s kolegy po boku vyřešíme vše jednodušeji a rychleji. A navíc je tady sranda!
KONTAKT
Chceš to s námi roztočit?
Pošli nám svoje CV a pár vět proč zrovna ty.
Odesláním souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Martin Ječmen
Ozvěte se a vymyslíme to.